niedziela, 22 stycznia 2012

Żyj jakby to miałby być twój ostatni dzień...

Zastanawiam się dlaczego młodzież, nastolatkowie są tacy nudni. Wszędzie co widzę ... wpisy na blogach :
nudy o boże masakra i co teraz?  - denerwujące jest takie podejście do życia.
Czy nie lepiej będzie w każdy dzień korzystać z życia na całość, oczywiście z umiarem?
Róbcie coś ciekawego, idźcie na sesje, zróbcie kocie wąski, zróbcie coś szalonego a nie leńcie się w domu. Do kogo potem macie mieć zażalenia. Myślę, że powinniście je mieć sami do siebie.
Ja mam całkowicie inne podejście do życia. Chcę wam przekazać tą pozytywną energię tryskającą we mnie co dziennie nawet gdy coś mnie boli, jestem zraniona uczuciowo i takie tam duperele. Ja mam już troszkę lat.. myślicie, że dobrze się z tym czuje? Ależ skąd. Jest mi trochę ciężko. Boję się, że niedługo praca i ogólnie. Najgorsze jest to, że trzeba nauczyć się również odpowiedzialności. ` Życie jest ciężkie i tak jak wy to powiadacie : nudne.
"Żyj jakby to miałby być twój ostatni dzień..."



  

 
  

 
 


 

~ ` Do następnej!

Brak komentarzy: