środa, 28 grudnia 2011

Sowa mądra głowa ; D

Cześć. Dziewczyny : Jess, Maja, Nicole ♥ Dowartościowałyście mnie bardzo i ruszam z pisaniem bloga. Nigdy bym nie przerwała go pisać ale po prostu teraz mam więcej siły na pisanie. Jesteście dla mnie na prawdę ważne. U mnie na blogu jest tylko i aż 5 obserwatejszyn. Cieszę się i smucę.
Żeby już nie smęcić z jakimiś zażaleniami to piszę normalną notkę.

A więc pamiętam jak dziewczyny rzucały się na naszyjniki sowy. Wszystkie chciały je mieć. Przeglądam wiele blogów i sowy pojawiają się we wielu stylizacjach. Są niesamowitą ozdobą, która poprawia cały nasz Outfit. Sowy znane z mądrości. ; )) Niektórzy noszą je dla szczęścia ale nigdy nie wiadomo czy one dadzą szczęście, pech czy może nic. Naszyjniki sowy są produkowane w różnych wydaniach. Kolorowe i zwykłe.
Sowy są też zegarki, kolczyki, pierścionki i inne różności.
Naszyjniki te są w różnej cenie. Zaczynają się np. od 7 zł ( w internecie + przesyłka ). Wiele osób kupuje sowy od firmy MOYA. A tu macie kilka cudeniek.
http://stylistki.pl/naszyjnik-sowa-moya-japan-style-i48008.png

http://bi.gazeta.pl/im/7/9780/z9780287X,Stereostore--naszyjniki-sowy--od-19-90-do-29-90-zl.jpg  


Znalazłam w grafice google na prawdę wiele wydań tych naszyjników ; )

~ ` Do następnej !

3 komentarze:

Jessika Chińcza pisze...

Świetne ^^
Uwielbiam sowy.
Mam pospolita srebrną i złotą. ; )

Nicola pisze...

Podobają mi się te "wzory" (sowy)
Miałam sobie kupić na wysprzedazy,ale jakaś dziewczyna mi z ręki wyrwała. A była taka tania (2 zł)

Pozdrawiam,Nicole
bluertopping.blogspot.com

Słiiitka pisze...

Sonia - Ja bym ją uderzyła.
Hehe ;)