poniedziałek, 26 grudnia 2011

Śnieżynka pod lupą *

Witajcie. Mówiłam wam, że zaczynamy z tymi głupawymi dziwactwami. Na samym początku nie chcę tak za bardzo szaleć. Hehe, tym bardziej, że trwają jeszcze święta. Czas ciszy, spokoju, miłości. Ale pierwszy temat o śnieżynce. Czyli ... bynajmniej będzie coś na temat ~mniej więcej ~ Co prawda śniegu u mnie nie ma i we wielu miastach ale coś o płatku śniegu można wiedzieć.
Dodałam zdjęcia na którym widać prawdziwe piękno śnieżynki.
Z mojej perspektywy :
Gdy pada śnieg, wydaje nam się, że śnieg nie ma określonego kształtu. Jednak, że gdy spadnie płatek śniegu np. na czapkę możemy zaobserwować je dokładnie. Są minusy. Śnieżynka bardzo szybko topnieje i najlepiej dzięki obiektywowi aparatu uwiecznić tą chwilę a potem na komputerze zaobserwować jej piękno.
Śnieżynka ma bardzo oryginalny kształt. Jednak nie wszystkie jej tzw. "odnóża" są jednakowe.
Dlatego każda śnieżynka jest jedyna w swoim rodzaju i warto ją sfotografować. Jeżeli chcieli byście jeszcze bardziej wpatrywać się w płatek śniegu, jak jacyś przyrodnicy to możecie sobie przybliżać zdjęcie wpisywać dane i wszystko, co tylko chcielibyście zobaczyć.

Nie wspomniałam na wstępie, że blog będzie po prostu o różnych, różnościach. Znajdziecie tu informacje, plotki, dziwactwa ( ale szczerze zastanawiam się nad tym ). Wolałabym pisać z przyjemności o różnych ciekawostkach.  Nie będę robić z siebie jakiejś ofiary losu. Będę traktować bloga bardzo poważnie.
Jeżeli chcielibyście kiedykolwiek ze mną pogadać normalnie lub na tematy ciekawe to napiszcie w komentarzu swój numer gg. ja do was z pewnością napiszę.

~` Do następnej ; )

Brak komentarzy: