piątek, 3 lutego 2012

Blogi

Cześć. Kiedyś blogi zakładano i pisano dla przyjemności. Teraz oczekuje się sławy, bogactwa i przede wszystkim to jest modne. Dziwne co prawda? Modne jest zakładanie i prowadzenie własnych blogów.
Ja staram się być anonimowa. Tak ogólnie co byście powiedzieli, gdyby okazało się, że jestem inną osobę co się podawałam. Jestem jakąś tam Katarzynką Tratalata mam 9 lat. Mieszkam w Chinach. Jestem córką króla. I takie tam historyjki. Nie wiecie czy takie blogi jak mój ... nie oszukuje.
Ja przysięgam, że oszustką nie jestem. Ale inne blogi, które stawiają site models ... mogą gadać, że mają lustrzanki, wille z basenem i większość w to wieży. Jak ktoś jest skromny i nie chwali się, tak jak ja... to nie oszukuję. Nie miałabym z tego żadnej satysfakcji. Ale sama doświadczyłam kłamstwa ze strony jakiejś bloggerki. Mówiła, że mieszka w Turcji, wstawiała zdjęcia site models i mówiła, że to ona. Mówiła, że kieszonkowego na miesiąc ma 2500 zł. Takie bajki to może 5 letniemu dziecku wciskać a nie mi. Nie dajcie się na takie. ; ) Nie ma wgl. co zaczynać tematu z takimi. Ja to z oszustami nie gadam ; )

http://republika.pl/blog_tu_5119393/7953828/tr/flannel-laptop-mac-purse-favim.com-121105.jpg

~ ` Do następnej!

Brak komentarzy: